...

REGULAMIN SERWISU

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO

Serwis internetowy dostępny pod adresem https://nachorobe.pl/udostępniony jest przez Administratora na zasadach określonych niniejszym dokumentem stanowiącym regulamin w myśl ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (zwany dalej „Regulaminem”).

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu, rodzaje usług elektronicznych świadczonych za pośrednictwem Serwisu oraz prawa i obowiązki Usługobiorców oraz Administratora. Zapoznanie się z niniejszym Regulaminem stanowi obowiązek każdego Usługobiorcy.

Dane kontaktowe Administratora:

– adres e-mail: kontakt@nachorobe.pl

 

1. Definicje

  1. Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem https://nachorobe.pl/.
  2. Administrator – Insula Centrum Badań Klinicznych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie pod adresem ul. Kłobucka 23C / 109, 02-699 Warszawa, NIP: 9512511990, REGON: 387784510, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 00008755431 oraz wpisana do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą pod numerem księgi rejestrowej 000000236633.
  3. Usługobiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych korzystająca z Serwisu oraz usług Administratora.
  4. Pacjent – osoba fizyczna, która korzysta z Usług Telemedycznych w imieniu własnym lub przedstawiciel ustawowy albo opiekun prawny osoby niepełnoletniej lub nieposiadającej pełnej zdolności do czynności prawnych (osoby ubezwłasnowolnionej częściowo lub całkowicie), którzy korzystają z Usługi Telemedycznej w celu udzielenia świadczenia zdrowotnego na rzecz tej osoby.
  5. Usługa Telemedyczna – usługa świadczona przez Administratora na rzecz Pacjenta mająca za przedmiot udzielanie świadczeń zdrowotnych w myśl art. 2 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. 2023.991) za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość.
  6. Formularz zamówienia – formularze dostępne na stronie Serwisu umożliwiające zamówienie wybranej przez Pacjenta Usługi Telemedycznej.
  7. Cennik – cennik Usługi Telemedycznych ogólnodostępny w każdym czasie na stronach Serwisu.
  8. Świadczenie zdrowotne – działania służące zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu lub poprawie zdrowia oraz inne działania medyczne wynikające z procesu leczenia lub przepisów odrębnych regulujących zasady ich wykonywania (art. 2 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.

 

2. Postanowienia ogólne

  1. Administrator zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Usługobiorcy w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
  2. Usługobiorca zobowiązuje się do korzystania z Serwisu zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie, obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego.
  3. Korzystanie z Serwisu oraz Usługi oznacza zapoznanie się przez Usługobiorcę z warunkami określonymi w Regulaminie oraz Polityce prywatności.
  4. Administrator przestrzega zasady ochrony danych osobowych Usługobiorców przewidziane rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Usługobiorca wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez Administratora danych osobowych w celu realizacji usługi. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Usługobiorców określa Polityka prywatności Administrator może wykorzystać dane Usługobiorcy w celu marketingu usług jedynie za wyraźną zgodą Usługobiorcy lub w oparciu o właściwe przepisy prawa.
  5. Postanowienia Regulaminu dotyczące konsumentów stosuje się odpowiednio do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  6. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcy do Serwisu treści o charakterze bezprawnym lub obraźliwym. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze stron internetowych w sposób niezakłócający ich funkcjonowania, w szczególności poprzez nieużywanie określonego oprogramowania (w tym oprogramowania złośliwego) lub urządzeń.
  7. Szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z usług drogą elektroniczną to możliwość uzyskania przez nieuprawnione osoby dostępu do danych transmitowanych przez sieć lub przechowywanych na dołączonych do sieci komputerach i ingerencji w te dane, co może spowodować, w szczególności, ich utratę, nieuprawnioną zmianę lub uniemożliwienie korzystania z usług oferowanych z wykorzystaniem Serwisu.

 

3. Ogólne warunki świadczenia usług

  1. Administrator świadczy za pośrednictwem Serwisu usługi drogą elektroniczną poprzez:

a) udostępnienie treści o ofercie na stronach Serwisu,

b) umożliwienie złożenia zamówienia na Usługę Telemedycyną,

c) realizację Usługi Telemedycznej na rzecz Pacjenta.

2. Administrator świadczy usługi drogą elektroniczną bezpłatnie lub za odpłatnością na zasadach określonych w Regulaminie.

3. Usługobiorca może w każdej chwili zakończyć korzystanie z usługi świadczonej drogą elektroniczną. Skutki prawne zakończenia korzystania z usługi określają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, właściwe ze względu na charakter prawny świadczonej usługi oraz postanowienia niniejszego Regulaminu.

4. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług świadczonych przez Administratora:

a) urządzenie z dostępem do sieci Internet,

b) przeglądarka internetowa obsługująca pliki Cookies,

c) dostęp do poczty elektronicznej,

d) urządzenie umożliwiające otrzymywanie wiadomości tekstowych SMS oraz łączność telefoniczną.

5. Usługobiorca ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych zgodnie z taryfą swojego dostawy usług internetowych.

6. Wszelkie ceny podane na stronie Serwisu podawane są w polskich złotych (PLN) oraz są cenami brutto.

7. Administrator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach, wprowadzania nowych usług jak i też przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź dokonywania zmian w trwających już promocjach. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim nie mają zastosowania do umów zawartych przed wprowadzeniem przez Administratora zmian. W przypadku akcji promocyjnych obejmujących czasową obniżkę ceny Administrator na stronie wskazuje, obok ceny promocyjnej, poprzednią najniższą cenę, jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem promocji. Skala obniżki będzie ustalana w stosunku do najniższej wskazanej ceny.

 

4. Zamówienie Usługi Telemedycznej

  1. W celu zamówienia Usługi Telemedycznej Pacjent wybiera interesujący go wariant usługi, a następnie wypełnia Formularz zamówienia dedykowany dla wybranego przez Pacjenta wariantu Usługi Telemedycznej.
  2. Administrator zastrzega, że nie ma możliwości otrzymania e-recepty na leki z grupy benzodiazepin oraz opioidów W takich przypadkach zwracamy środki wpłacone na poczet realizacji konsultacji lekarskiej/e-recepty zwracamy pomniejszone o kwotę kosztów operacyjnych w wysokości 10zł. Zwrot następuje w ten sam sposób w jaki zostały wpłacone środki – w ciągu 3 dni roboczych. Dodatkowo pośrednik płatności natychmiastowych może pobrać prowizję do 2% wpłaconej kwoty.
  3. Konsultacja medyczne online skierowane są do osób, które wymagają pomocy personelu medycznego a nie mają możliwości zrobić tego osobiście. Nie zawsze jednak konsultacja online jest w stanie zastąpić wizytę stacjonarną. W przypadku braku poprawy lub w przypadku pogorszenia stanu zdrowia należy zgłosić się osobiście na konsultację lekarską.
  4. Konsultacje nie są skierowane do osób w stanie zagrożenia życia. W przypadku wystąpienia duszności, bólu w klatce piersiowej, silnego bólu brzucha czy głowy, urazów, utraty przytomności, zaburzeń świadomości należy wezwać Pogotowie Ratunkowe (numer telefonu 999 lub 112) lub natychmiast zgłosić się na najbliższy Szpitalny Oddział Ratunkowy (SOR).
  5. Lekarz lub pielęgniarz może zażądać dostępu do P1 (historii recept) pacjenta. W przypadku, jeżeli pacjent nie ma konta w Internetowym Koncie Pacjenta (IKP), konsultacja zostanie zrealizowana dopiero po aktywacji konta i udostępnieniu historii leczenia w IKP przez pacjenta.
  6. Pacjent musi podać nazwę leków które stosuje, ich dawkę, ilość opakowań, na które chciałby uzyskać receptę oraz chorobę, na którą stosuje w/w preparat. Leki przepisujemy na maksymalnie na 3 miesiące leczenia pod warunkiem niewystępowania nowych niepokojących objawów.
  7. W momencie dokonania płatności zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Telemedycznej. Pacjent otrzymuje drogą elektroniczną na wskazany przez siebie adres e-mail wiadomość zawierającą potwierdzenie zawarcia umowy oraz określającą istotne jej warunki.
  8.  Pacjent uprawniony jest do rezygnacji z Usługi Telemedycznej najpóźniej przed nawiązaniem kontaktu przez personel. W przypadkach, o których mowa w zdaniu poprzednim Pacjentowi przysługuje zwrot pełnej płatności wniesionej za Usługę Telemedyczną.
  9. W momencie dokonania płatności, Pacjent oświadcza, że jest świadomy, że telemedyczna konsultacja, podczas której Pacjent może uzyskać receptę na leki, zwolnienie lekarskie, nie zastępuje osobistego (stacjonarnego) badania lekarskiego.
  10. Wypełniając formularz konsultacji lekarskiej Pacjent zobowiązuje się podać wszystkie dane osobiste zgodnie z prawdą pod rygorem odpowiedzialności karnej.
  11. Pacjent zobowiązuje się podać objawy chorobowe zgodnie z prawdą. Jest świadomy, że wprowadzając lekarza, pielęgniarkę/pielęgniarza lub dietetyka w błąd lub nie informując o wszystkich objawach może doprowadzić do sytuacji, w której może dojść do narażenia jego zdrowia i życia.
  12. Konsultacja medyczne online skierowane są do osób, które wymagają pomocy personelu medycznego a nie mają możliwości zrobić tego osobiście. Nie zawsze jednak konsultacja online jest w stanie zastąpić wizytę stacjonarną. W przypadku braku poprawy lub w przypadku pogorszenia stanu zdrowia należy zgłosić się osobiście na konsultację lekarską.
  13. Za szkody wynikające z podania przez Pacjenta lub jego przedstawiciela ustawowego nieprawdziwych lub nierzetelnych danych w formularzu medycznym lub w trakcie konsultacji telefonicznej, Administrator oraz lekarz, pielęgniarka nie ponoszą odpowiedzialności. 
  14. Korzystając z portalu pacjent wyraża zgodę na kontakt telefoniczny oraz mailowy.

 

5. Realizacja Usługi Telemedycznej

  1. Usługa Telemedyczna realizowana jest przez uprawniony personel medyczny (m.in. lekarz, pielęgniarka) wyłącznie z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.
  2. Formularze zgłoszeniowe można wypełniać przez całą dobę. Lekarze, pielęgniarki/pielęgniarze lub dietetycy realizują konsultacje w dni powszednie w godzinach 8-20 a w święta od godz. 9-20.
  3. Czas realizacji zamówienia wynosi 12 godzin roboczych. Większość zgłoszeń realizujemy w ciągu 2 godzin roboczych.Jednocześnie informujemy, że zdecydowana większość konsultacji odbywa się w ciągu 2 godzin od zaksięgowania wpłaty.
  4. Usługa jest realizowana jest przez uprawniony personel medyczny (m.in. lekarz, pielęgniarka) na podstawie danych wprowadzonych podczas składania zamówienia na usługę, a następnie po przeprowadzeniu konsultacji (rozmowa czat, rozmowa telefoniczna). Personel posiada prawo do odmowy wystawienia E-recepty/e-zla w przypadku, gdy informacje przekazane przez pacjenta, nie uzasadniają konieczności ordynacji leku lub wystawienia e-zla.. Dodatkową dokumentacje medyczną pacjent może dostarczyć do 24 godzin od momentu poinformowania przez personel medyczny. Personel medyczny ma prawo odmówić wystawienia e-recepty i w takiej sytuacji zwrot środków pieniężnych nie przysługuje. 
  5. Konsultacje są wykonywane na podstawie danych zawartych w formularzu. W sytuacji, gdy dane te są niewystarczające, aby udzielić porady lekarz, pielęgniarka/pielęgniarz lub dietetyk może zadzwonić do pacjenta celem ich uzupełnienia. Lekarz, pielęgniarka/pielęgniarz lub dietetyk wykonuje trzy próby dodzwonienia się do pacjenta. Jeśli pacjent nie odbiera, pieniądze nie są zwracane.
  6. Lekarz/pielęgniarka może bez dokonania badania Pacjenta wystawić receptę niezbędną do kontynuacji leczenia, jeżeli jest to uzasadnione stanem zdrowia pacjenta odzwierciedlonym w dokumentacji medycznej. Nie dotyczy to Pacjenta pierwszorazowego w placówce lub realizującego kolejną konsultacje podczas której zgłasza nowy problem zdrowotny.
  7. Administrator zastrzega, iż E-recepty wystawione są przez lekarza na pełną odpłatność przez Pacjenta.
  8. Administrator prowadzi dokumentację medyczną Pacjenta zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o prawach pacjenta. Pacjent ma prawo dostępu do dokumentacji medycznej na zasadach określonych w tej ustawie.
  9. Administrator zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usługi telemedycznej w przypadku wulgarnego komunikowania się lub innego rażąco konfliktowego zachowania ze strony pacjenta lub podejrzenia przekazywania przez pacjenta nieprawdziwych lub nierzetelnych informacji, a także w przypadku utraty zaufania lub obiektywizmu terapeutyczno-leczniczego przez administratora do Pacjenta, z zastrzeżeniem warunków, jakie powinny zostać spełnione w sytuacji odmowy udzielenia świadczenia zdrowotnego zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r. poz. 1516 z późn.zm.). .). Zwrot środków pieniężnych w takiej sytuacji nie przysługuje. 

 

6. Metody płatności

  1. Usługobiorca dokonuje płatności za Usługę przelewem w formie przedpłaty za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24, którego operatorem jest PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, zgodnie z regulaminem systemu płatności elektronicznych Przelewy24.pl
  2. Usługobiorca akceptuje otrzymanie dowodu sprzedaży w formie elektronicznej bez podpisu wystawcy na adres poczty elektronicznej wskazany podczas składania zamówienia.
  3. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Usługobiorcę kartą płatniczą Usługodawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Usługobiorcy.

 

7. Odpowiedzialność Administratora

  1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zobowiązania Usługobiorców wynikające z ich działań w Serwisie.
  2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za dane wprowadzone przez Usługobiorców w Serwisie i nie odpowiada za czynności dokonane przez Usługobiorcę, które przyczyniły się do powstania jakiejkolwiek szkody w odniesieniu do tego Usługobiorcy lub innych Usługobiorców bądź osób trzecich albo też uniemożliwiły albo utrudniły świadczenie Usługi przez Administratora. W szczególności Administrator nie odpowiada za prawidłowość wystawionych E-recept, zwolnień lub innych dokumentów i ich przydatność do celów Usługobiorcy, jeżeli ewentualne błędny są skutkiem udzielania przez Usługobiorcę niepełnych lub błędnych informacji.
  3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu Serwisu oraz szkody poniesione przez Usługobiorcy z tego tytułu, jeżeli zostały spowodowane działaniem siły wyższej, której nie dało się przewidzieć, a w przypadku, gdy wystąpienie siły wyższej było do przewidzenia – gdy nie dało się zapobiec skutkom jej wystąpienia.
  4. W przypadku szkody poniesionej przez Usługobiorcę, a wynikającej z umyślnego działania Administratora, Administrator odpowiada jedynie za rzeczywiste szkody poniesione przez Usługobiorcy z zastrzeżeniem, iż odpowiedzialność Administratora zostaje ograniczona do wysokości płatności uiszczonej przez Usługobiorcy za Usługę, chyba że co innego wynika z odrębnych praw przysługujących

 

8. Odstąpienie od umowy

  1. Usługobiorcy będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa Administratora w terminie 14 dni od dnia, w którym zawarto umowę. Do zachowania terminu wystarczy przesłanie oświadczenia na adres siedziby lub adres poczty elektronicznej Administratora.
  2. W razie odstąpienia od umowy, jest ona uważana za niezawartą a konsument jest zwolniony od wszelkich zobowiązań. Płatności dokonane przez konsumenta zostaną zwrócone przez Administratora w takie samej formie w jakiej konsument dokonał zapłaty, chyba, że konsument wyrazi zgodę na zwrot płatności w inny sposób, który nie spowoduje dla niego dodatkowych obciążeń. Zwrot następuje w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
  3. W związku z art. 38 ustawy dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia nie przysługuje m. in. w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Administrator wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Administratora utraci prawo do odstąpienia od umowy.
  4. Pacjentowi (Usługobiorcy) przysługuje prawo do rezygnacji z Usługi Telemedycznej na zasadach określonych w §4 pkt 8Regulaminu.
  5. Pacjentowi (Usługobiorcy) przysługuje zwrot płatności uiszczonej tytułem Usługi Telemedycznej w pełnej wysokości, w przypadku, o którym mowa w §4 pkt 8.
  6. Administrator zwraca płatność w ciągu 14 dni na rachunek bankowy z którego dokonano płatności za Usługę Telemedyczną.

 

9. Postępowanie reklamacyjne

  1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Administratora Usługi Telemedycznej lub usług świadczonych drogą elektroniczną za pomocą Serwisu, Usługobiorca jest uprawniony do złożenia reklamacji na adres e-mail Administratora (kontakt@nachorobe.pl)
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać oznaczenie Usługobiorcy (imię i nazwisko oraz adres poczty elektronicznej), przedmiot reklamacji wraz ze wskazaniem okresu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji. W przypadku podania niepełnych danych Administrator wezwie Usługobiorcy do uzupełnienia danych.
  3. Reklamację rozpatruje Administrator w terminie do 14 dni od dnia otrzymania reklamacji lub od dnia uzupełniania przez Usługobiorcę danych uzasadniających złożenie reklamacji. Nierozpatrzenie reklamacji w zakreślonym terminie oznacza jej uwzględnienie przez Administratora.

 

10. Własność intelektualna

  1. Wszelkie treści zamieszczone na stronach Serwisu (wliczając w to grafikę, teksty, układ stron i logotypy), a nie pochodzące od innych dostawców, korzystają z ochrony przewidzianej dla praw autorskich i są wyłączną własnością Administratora. Wykorzystywanie tych treści bez pisemnej zgody Administratora skutkuje odpowiedzialnością cywilną oraz karną.
  2. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Serwisu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego. Wykorzystanie treści w innym zakresie jest dopuszczone wyłącznie w przypadku, gdy tak wskazane zostało wyraźnie przez Administratora na stronach Serwisu.
  3. Korzystanie z Serwisu, w tym korzystanie z materiałów tekstowych, graficznych, zdjęć, aplikacji, baz danych czy innych treści, nie oznacza nabycia przez Usługobiorcy jakichkolwiek praw w odniesieniu do wskazanych treści, a w szczególności nie oznacza nabycia praw autorskich majątkowych, praw pokrewnych lub licencji.
  4. Zabronione jest podejmowanie następujących czynności bez wyraźnej zgody Administratora:

a) kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub w inny sposób Serwisu lub jego części, a także poszczególnych treści udostępnianych za jego pomocą,

b) rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób publikowanych na stronach Serwisu treści,

c) pobieranie zawartości baz danych i wtórne jej wykorzystanie w całości lub części.

 

11. Postanowienia końcowe

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie Regulaminu Administrator powiadomi na stronie Serwisu internetowego na co najmniej 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do Usługobiorców, którzy dokonali zamówienia Usługi Telemedycznej w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu.
  2. Administrator zachowuje sobie prawo do okresowego wyłączania dostępu do Serwisu lub wybranych funkcjonalności Serwisu w przypadku, gdy jest to niezbędne w celu rozbudowy lub konserwacji zasobów technicznych lub teleinformatycznych Administratora związanych z działaniem Serwisu.
  3. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  4. Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane pod rozstrzygnięcie polskiemu sądowi powszechnemu zgodnie z właściwymi przepisami prawa.
  5. Usługobiorca będący konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń w drodze mediacji lub sądu polubownego. Niezależnie od tego konsument może zwrócić się o pomoc do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów. Wszelkie niezbędne informacje można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem uokik.gov.pl. Usługobiorca będący konsumentem może ponadto skorzystać z elektronicznego sposobu rozwiązywania sporów z Administratorem za pośrednictwem platformy ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 28 sierpnia 2024 r.

Rezygnacja z usługi

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy – skorzystanie z poniższego wzoru nie jest obowiązkowe.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Ja,………………….……………, niniejszym informuję o moim/odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących usług: ………………………………..……

Proszę o zwrot kwoty ……………… zł (słownie ………………………………………………………złotych) na konto z którego dokonano płatności. 

Data zawarcia umowy……………………

…………………………………

Podpis konsumenta(-ów)