Najczęściej zadawane pytania
1. W jaki sposób otrzymam e-receptę?
Jeżeli lekarz uzna to za uzasadnione, to e-recepta zostanie wystawiona, a jej kod zostanie wysłany do pacjenta w formie wiadomości e-mail lub SMSa.
2. Czy zawsze otrzymam e-receptę?
E-recepta na zakup leku wystawiana jest tylko w określonych przypadkach, gdy lekarz nie ma co do tego żadnych wątpliwości i istnieje wyraźne wskazanie medyczne.
3. Jak długą terapię może zastosować lekarz?
Lekarz w formie konsultacji zdalnej może przepisać leki maksymalnie na 3 miesiące terapii.
4. Ile ważna jest e-recepta?
Standardowo dokument jest ważny przez 30 dni. W przypadku antybiotyków okres ważności wynosi 7 dni.
5. Jak długo czeka się na wystawienie e-recepty?
Na e-receptę możesz czekać już tylko 15 minut. W określonych przypadkach czas może ulec jednak wydłużeniu (np. w weekendy lub w godzinach wieczornych).
6. Czy lekarz sprawdzi moje wyniki?
W ramach e-konsultacji zapoznam się z wynikami Twoich badań medycznych, a także poddam je analizie.
7. Opłacona konsultacja i brak e-recepty - co robić?
Jeżeli czas oczekiwania na realizację usługi wynosi ponad 24 godziny, to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu mailowego pod adresem kontakt@nachorobe.pl.
8. Gdzie mogę zrealizować e-receptę?
E-recepta może być zrealizowana w dowolnie wybranej aptece.
9. Kto może zrealizować e-receptę?
E-receptę w imieniu osoby chorej mogą zrealizować jej bliscy.
10. Gdzie znajdę zagubiony kod e-recepty?
Wszystkie e-recepty oraz informacje dotyczące leczenia znajdują się na Twoim Internetowym Koncie Pacjenta.
11. Czy otrzymam zwolnienie lekarskie?
W trakcie e-konsultacji medycznej nie jest możliwe wystawienie zwolnienia lekarskiego.
Jeśli masz jakieś pytania, napisz do nas a skontaktujemy się z Tobą